تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۲۶
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۶۳۵۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بهره گیری از واحد‌های پیش ساخته در حوادث طبیعی| مجوز استقرار نیازمند تسهیل است

‌می‌متالز - علاالدین، مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا گفت که استفاده از واحد‌های پیش ساخته پس از بلایای طبیعی می‌تواند ضمن بهبود روند امدادرسانی به ارتقای خدمات به آسیب دیدگان منجر شود.

به گزارش می‌متالز، محسن علاالدین اظهارکرد: همزمان با شرایط جامعه نیاز و مطالبه اهالی شهر و روستا تغییر کرده و مردم به سبک زندگی خود را تغییر داده اند.

مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا گفت: در صورت حمایت سازمان‌ها و تسهیل در صدور مجوز می‌توانیم واحد‌های پیش ساخته را در اراضی کوچک زراعی و باغی جانمایی وامکان استفاده از آن برای مردم را فراهم کنیم.

علاالدین ادامه داد: چنین واحد‌های پیش ساخته‌ای به سبب آنکه نیازمند احداث فونداسیون و یا سیمان کاری نیستند، آسیبی کمتری به طبیعت می‌زنند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر تخریب واحد‌های غیرمجاز در مناطق ییلاقی و روستایی باعث تخریب سیما و چشم انداز‌های طبیعی شده که در صورت استفاده از واحد‌های پیش ساخته این خسارت‌ها حذف می‌شود.

مدیر تولید شرکت شالوده فولاد آسیا افزود: در مواقعی که براثر تهدیدات طبیعی نیاز به تغییر موقعیت یک روستا یا شهر داشته باشیم بهترین گزینه استفاده از واحد‌های پیش ساخته است.

علاالدین گفت: واحد‌های پیش ساخته بهترین و امن‌ترین گزینه برای استفاده به عنوان فضای آموزشی در مناطق دورافتاده کشور است.

گفتنی است شرکت شالوده فولاد آسیا یکی از شرکت‌های عضو کنسرسیوم شالوده بوده که با هدف احداث واحد‌های پیشرفته تولید سازه‌های سبک و سازه‌های فولادی سنگین با بهره گیری از فناوری روز دنیا در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است.

این مجموعه از سال ۱۴۰۰ تصمیم به ساخت، ساختمان‌های پیش ساخته با استفاده از فناوری مدرن با برند «تولوس» کرده است.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده